lørdag 26. april 2014

Jensens Bøfhus - Svart kaffe

Jensens Bøfhus i Stortingsgata er ikke det mest sannsynlige stedet å stikke innom for en mer eller mindre kjapp kaffe. De har helt andre kvaliteter man drar innom for å nyte. Vi var 4 som en ganske sen kveld skulle ha noe å spise etter en relativt lang dag i byen (ikke på byen). Middagen vel fortært stod dessert på programmet, og med den: Kaffe. Jeg bestilte meg en svart vanlig kaffe, og helt ærlig, jeg forventet noe mørkbrent som stort sett smaker mørkbrent, og ble positivt overrasket. Jeg fikk en lysbrent kaffe, med rund og fyldig smak.  Veldig bra.
De tre andre som bestilte svart kaffe og kaffe latte,  mente det samme som meg. God kaffe.

Stedet hadde hyggelig, uformell, morsom betjening, og stedet var rent, og pent, fullt, og ganske så hyggelig.




Stedets hjemmeside

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar